LOVE LIFE.

Hei på dere. ♥

Håper dere har hatt en fantastisk fin helg og en bedre start på uken enn meg ? 
Fikk desverre omgangsyken, men nå er formen stigende! Endelig.

Helgen mim har vært fantastisk fin.
Fredagen brukte jeg hos min kjære søster og hennes familie med mine fantastiske 
tantebarn.
Ble servert tidenes middag og masse god vin.



Veldig koselig var det iallefall ♥ 
Sov over der og ble vekket av 3 søte små så var det full fart ! 
Så var jeg på visning med min kjære Mariann , hvor hun fikk en nydelig  og koselig 
leilighet på Ise! Gleder meg ♥
Seinere var det en fantastisk Idrettsfest med gamle , kjente og masse folk ifra Råde.
Ille gøy , med et fantastisk nash til langt utover morgenen.

Min kjære Mariann, min kjære pappa og meg klar for Idrettsfest. 

Ellers er det snart buursdag ! 
Fyller 20 år den 19.01 , så da blir det feiring ! 
Gleder meg ! 

Ønsker dere en flott uke.

One thought on “LOVE LIFE.

Leave a Reply

