I FORBI FARTEN.

Hei søte dere ! 

Håper dere har hatt en veldig fin dag ! 
Dagen min har gått i ett  fra morningen idag og kommer gjøre det utover kvelden ! 
Gjort om hele gaveavdelingen idag på jobb, kjempe gøy når man har motivasjon og ideene bare kommer av seg selv !  
Kanskje det kommer bilder iløpet av dagen så kanskje dere kan få litt tips og ideer ? 
Gleder meg så utrolig masse til å dra på Gave og Interiørmessen på Lillestrøm den 27 ! 
Da kan det hende lommeboka blir veldig varm… 

Ellers så skal jeg dra og trene på Sats med mine kjære Mariann og Katrine.! Joho… 
Må få kommet igang nå når jeg faktisk har meldt meg inn og har satt meg et mål ! 
Bort vekk med godis og den slags! 
Men har man vilje nok så tror jeg man klarer.
Bilde
Ha en strålende kveld ! 

Leave a Reply

