HIPP , HIPP HURRA & C0PENHAGEN .♥♥♥

Hei på dere alle fantastiske mennesker der ute.♥♥♥
Bilde
Håper dere har hatt en like fin dag som meg ? 
Brukt fridagen min med min kjære vennine Camilla. 
Vært en tur ute å tittet og spist lunch som var veldig koselig. 

Ellers så har min kjære Mariann bursdag idag. Hurra, hurra x 1000000! 

Gratulerer sååå masse med 20 årsdagen idag min kjære.
Håper du har hatt en strålende dag og at du har fått masse kaker og pakker.
Gaven min til min kjære Mariann var Kiss konsert i Copenhagen den 11-6! 
Gleder meg helt sinnsykt mye til å se de og drikke masse godt øl og nyte 
yndlingsbandet vårt! 
Blir en fin start på sommeren.

Ha en strålende kveld alle sammen .♥♥♥

Leave a Reply

