MITT INTERIØR GJENNOM TIDENE.

God søndag til dere. 
Håper dere har hatt en fantastisk  helg i disse influensa tidene! 
Tenkte å vise dere litt av hvordan jeg hatt det div steder jeg har bodd.
_______________________________________________________
Første er rommet hjemme hos mamma og pappa når jeg bodde hjemme en periode en sommer for snart 2 år siden. 
Bilde
Bilde
Bilde
Neste er en liten leilighet jeg bodde i på Tindlund.
Fant ikke flere bilder ! 
Bilde
Her er leiligheten jeg bor i nå! Stor trives🙂
Bilde







Flere bilder av kjøkken , soverom osv kommer etterhvert :) 
Ha en nydelg kveld.

Leave a Reply

