GODT NYTTÅR

Hvordan er det med dere? Jeg har fortsatt ikke kommet meg etter nyttårsaften. Joda🙂
Hadde en fantastisk feiring. 
Først nydelig skalldyr middag med familien også videre på nyttårsfest med fine venner,kjente og nye bekjente!
God stemning, masse godt i glasset og festet til langt ut på morningen! 

Er det bare meg eller er det vanskelig å komme tilbake i rytme etter en del fri,god mat og
masse godt i glasset ? 
Uansett, nytt år og nye muligheter har vi nå i 2013. 

Vi må også huske de fine,gode,fantastiske,ikke godt så gode og triste minnene fra
året 2012 .
Husk dem, smil litt , gråt en skvett og bevar dem langt inni hjertet ditt ! 
Det skal nemmelig jeg. 

Jeg har hatt en fantastisk fint år når jeg tenker tilbake , men også mistet den som sto meg nesten nærmest! 
Har tenkt en del på det etter at jeg mistet morfaren min nå i høst.
Jeg følte jeg mistet en del av meg selv og lukket meg inne og tenkte at nå stopper livet opp! 
Men nå i ettertid når jeg føler på det så føler jeg han er med meg overalt.
Jeg føler morfar sier jeg skal nyte livet, sette pris på tingene og menneskene rundt meg.
Det gjør jeg fordi jeg vil bevare minnene og føre tradisjonene og godheten til min kjære morfar videre.

Husk og tenn et lys for de du er glad i  og sett pris på et nytt år og nye muligheter.
Nyttårsklem.

Leave a Reply

