JULEHILSEN FRA MEG.

Hei søte dere.
Dagen idag har vært superfin. 
Fått vært på utnelunden hvor min kjære morfar ligger idag og tent lys og lagt på blomster.
Så hadde vi søndagsåpent så det var full rulle på jobb fra 14-18.
Merker folk begynner og stresse og gjøre seg ferdig til jul nå! 
Husk og roe ned og slapp av , det blir bra til slutt uansett. 

Håper dere har en strålende fin lille julaften. 
Det har iallefall jeg. 
Her daler snøen ned og jeg koser meg med masse stearinlys,julemusikk og nyter stillheten og tenker over alle de fine menneskene jeg har rundt meg og med meg. 

Gleder meg til å reise hjem til Råde å  feire med familien imorgen. 
God mat , pakker og god stemning. 
Bedre kan det ikke bli. 
Juleklem fra meg.

One thought on “JULEHILSEN FRA MEG.

Leave a Reply

